فوت ۱۴۵ نفر طی پاییز ۱۴۰۲ در شهر تهران به دلیل تصادفات

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از فوت ۱۴۵ نفر طی پاییز ۱۴۰۲ در تصادفات تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امیدوارم در پایان پاییز امسال باز هم بگوییم که میزان تصادفات در شهر تهران به صفر رسیده است و این خبر خوش را به مردم بدهیم.

وی بیان داشت: در بررسی‌های صورت گرفته از تصادفات پاییز ۱۴۰۲ متأسفانه تعداد ۱۴۵ نفر متوفی داشته‌ایم که این تعداد بر اثر تصادفات جان خود را از دست داده‌اند. در این آمار سهم خودروها ۱۷ درصد، موتورسواران ۳۷ درصد و عابرین پیاده ۴۶ درصد بوده است که عابرین پیاده جایگاه اول را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: همچنین از حیث متوفیان و گروه سنی، رتبه اول بین سن ۱۸ تا ۳۰ سال با ۳۹ نفر فراوانی، ۳۰ تا ۵۰ سال ۳۵ نفر، ۵ تا ۶۵ سال ۳۵ نفر و بالای ۶۵ سال ۳۳ نفر بوده است. تصادفات فوتی زیر ۱۸ سال نیز ۳ نفر بوده است که امیدواریم در پایان سال شاهد صفر شدن تصادفات فوتی در شهر تهران باشیم.

سرهنگ جوانبخت افزود: در این آمار خانم‌ها سهم ۲۱ نفری و آقایان ۱۲۴ نفری داشته‌اند که این فرضیه را قوت می‌دهد که خانم‌ها در بحث رفتارهای ترافیکی محتاط‌تر رفتار می‌کنند که این قضیه را هم در رانندگی و هم در عبور از معابر به عنوان عابر از سوی خانم‌ها می‌بینیم چرا که در آمار فوتی و آمارها این مهم جلوه می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    0 0
    بلا به دور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس